Trwa wczytywanie...

HomeTerapia relaksująca

Dla kogo?

• Przesadziłeś(-aś) z wysiłkiem fizycznym, np. podczas morderczego treningu lub zawodów.. Mimo dobrej diety Twój organizm nie jest w stanie w pełni zregenerować się samodzielnie.
  • Twoje ciało przechodzi menopauzę i czujesz ciągłe napięcie i stres.
  • Ogarnia cię ciągły stres i nie potrafisz samodzielnie się zrelaksować
  • Odczuwasz bóle w mięśniach i stawach, osłabienie.
  • Odczuwasz częste bóle głowy, szyi lub kręgosłupa.
  • W ostatnim czasie miałeś(-aś) tak duży natłok stresu i odbiło się na Twojej kondycji psychofizycznej. Nie możesz wyzbyć się negatywnych myśli.

Działanie i efekty kuracji

Odpowiednio dobrane proporcje aminokwasów odprężają twój organizm i łagodzą stany napięciowe. Wraz z kluczowymi witaminami z grupy B uzdatniają łańcuchy metaboliczne i zabezpieczają pożądane procesy odbudowy wszystkich tkanek w organizmie  – od neuronów w mózgu, poprzez czerwone krwinki, po komórki w kościach.

Wzmocnienie organizmu realizowane jest również dzięki dobroczynnemu wpływowi odżywczej kompozycji na układ nerwowy i poprawę krążenia.

Ponadto zyskasz też pewność, że Twoje ciało zostanie nawodnione, a makroelementy wspomogą dodatkowo równowagę kwasowo-zasadową.
Rekonwalescencja przy użyciu terapii skutecznie regeneruje dyskomfort psychofizyczny.

Zalecenia

Formuła polecana w serii (×3 i więcej).
Pamiętaj, że organizm najlepiej regeneruje się podczas snu. Zadbaj o odpowiedni czas niezmąconego odpoczynku i jakość wysypiania się.

Masz pytania lub chcesz zapisać się na zabieg? Zadzwoń:
DripClinic Bielsko-Biała: 507 987 998

Postaw na sprawdzone terapie z DripClinic i podnieś jakość swojego życia.

Drip Clinic

Naszą ofertę kierujemy zarówno do kobiet jak i mężczyzn, osób aktywnych fizycznie i seniorów, Przede wszystkim jednak do osób cierpiących na schorzenia, choroby przewlekłe i cywilizacyjne, które w sposób świadomy chcą zadbać o własne zdrowie.

Partnerzy
Drip Clinic

Na skróty

@2022 Drip Clinic. Wszelkie prawa zastrzeżone.

@2019 Drip Clinic. Wszelkie prawa zastrzeżone.