Trwa wczytywanie...

HomeTerapia przeciw wypadaniu włosów

Działanie i efekty kuracji

Powodów wypadania włosów, zarówno u kobiet jak i u mężczyzn, może być wiele. Do podstawowych należą niedobory mikro i makro elementów, takich jak cynk i żelazo. Zaburzenia hormonalne (duża ilość androgenów) lub łojotokowe zapalenie skóry należy leczyć przy pomocy odpowiednio dobranej terapii. Wyłączne poleganie na cudownym wpływie szamponu może nie spełnić oczekiwanego efektu. Solcoxseryl pozwala na walkę z wpływem zatrucia metalami ciężkimi (rtęć, tal, arsen), a witaminy A oraz E pozwolą na szybką regenerację włosa oraz uchronią przed szkodliwym promieniowaniem UV.

Zalecenia

Aby włosy pięknie lśniły i szybciej przechodziły regenerację, uzupełnij terapię kolagenem oraz olejem z awokado. Gliceryna i masło karite znakomicie natłuszczą nasze włosy. Pamiętaj jednak że włosy wystawiamy codziennie na wpływ wielu szkodliwych czynników. Starajmy się nie nadużywać suszenia, prostowania czy częstego nakładania spinek lub gumek.

Masz pytania lub chcesz zapisać się na zabieg? Zadzwoń:
DripClinic Bielsko-Biała: 507 987 998

Postaw na sprawdzone terapie z DripClinic i podnieś jakość swojego życia.

Drip Clinic

Naszą ofertę kierujemy zarówno do kobiet jak i mężczyzn, osób aktywnych fizycznie i seniorów, Przede wszystkim jednak do osób cierpiących na schorzenia, choroby przewlekłe i cywilizacyjne, które w sposób świadomy chcą zadbać o własne zdrowie.

Partnerzy
Drip Clinic

Na skróty

@2022 Drip Clinic. Wszelkie prawa zastrzeżone.

@2019 Drip Clinic. Wszelkie prawa zastrzeżone.